Nog steeds in Torquay - Reisverslag uit Torquay, Verenigd Koninkrijk van Marc Leysen - WaarBenJij.nu Nog steeds in Torquay - Reisverslag uit Torquay, Verenigd Koninkrijk van Marc Leysen - WaarBenJij.nu

Nog steeds in Torquay

Door: Marc

Blijf op de hoogte en volg Marc

10 Mei 2018 | Verenigd Koninkrijk, Torquay

Donderdag 10 mei, Rit is vanuit Exeter terug naar huis gevlogen. Volgende week komt ze terug, tegen dat we aan de Rias Baixas in Galicië zijn. Sebastiaan, een vriend van hem, Michel, en Rens zijn aan boord gekomen. Vandaag hebben we de catering voor de volgende dagen en voor een deel al voor de overtocht ingeslagen en een plaats aan boord gegeven. Maaltijden bereiden al varend zijn een kennis en kunde op zich, maar gelukkig hebben we de ervaring van Anne bij.
Zoals de weersvooruitzichten nu zijn vertrekken we zondagmorgen richting Brest en La Coruna.
Ondertussen is het hier zonnig en aangenaam, Torquay heeft een microklimaat, er groeien zelfs palmbomen

• 10 Mei 2018 - 21:03

Peeters Loes:

Dag Marc,
    Met een gelaxeerde schouder in verband en maar doorvaren! Wat een kanjer!
    Wisseling van bemanning, een louter mannelijke crew, dat zal een andere cuisine geven, denk ik. of zijn jullie al zeilkoks geworden ook intussen,
    het weer zit daar goed mee!
    Geniet van je expeditie !

Liefs,

Loes