De trossen los - Reisverslag uit Bruinisse, Nederland van Marc Leysen - WaarBenJij.nu De trossen los - Reisverslag uit Bruinisse, Nederland van Marc Leysen - WaarBenJij.nu

De trossen los

Door: Marc

Blijf op de hoogte en volg Marc

29 April 2018 | Nederland, Bruinisse

We zijn de laatste weken druk bezig geweest met de laatste voorbereidingen. Onze Guinevere is ondertussen behoorlijk uitgerust: bijbootje en motor ervan, reddingsvlot, EPIRB, zendertjes in de reddingsvesten voor ingeval van man (of vrouw) over boord, etcetera etcetera.... De gereedschapskist is in orde gebracht, we hebben reserveonderdelen mee.

Het vertrek was eerst geprikt op donderdag 26/04/2018, maar is nog eens uitgesteld omdat Charlotte in Togo opgenomen werd in het ziekenhuis met dehydratie. Ik ben er enkele dagen naartoe gegaan, en uiteindelijk zijn we op zondag 29 april vertrokken. Met drie: Rit, ik en Anne, een ervaren zeezeiler. Vanaf 10 mei hebben we een vierde man. Als het weer niet echt tegenzit zouden we dan in Torquay in Zuid-Engeland moeten zijn.

Via VesselFinder op internet kan je de Guinevere volgen, ons MMSI-nummer is 205566410